Dags att uppdatera

Går alltid in på min egen blogg titt som tätt - typ varje dag, haha - alltså som läsare för att se hur allt ser ut.
 
Så idag slog det mig att det kanske är dags att uppdatera min blogg lite. Troligtvis blir det inte mycket mer än att göra om lite (=byta bilder) i headern, mer än så blir det troligtvis inte.
 
Så jag ska väl försöka leta på lite bilder till att börja med. Sen får vi se hur det blir :)
 
Annars då? Kanske är det någon annan som tycker att något borde ändras? Bara säga till i så fall
 
Men nej. Nu känner jag sug efter att fixa header här så nu ska jag pilla runt lite! Haha...
 
 

Kommentarer
Postat av: pauliina

Headern vart fin :)

Svar: Tack! Så svårt att välja ut vilka bilder man vill ha! :)
Evelina Fahlström

2013-09-25 @ 09:36:22
Postat av: Amanda

Ta lite höstigare färger vettja? :-)

Svar: Får kolla på det :)
Evelina Fahlström

2013-09-25 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0