Presentjakt!

Har suttit lite och kollat efter något kul vi kan köpa till Emil i födelsedagspresent, det är ju inte alls långt kvar tills han fyller ett helt år nu, tiden går alldeles för fort ibland.
 
Hur som helst, har kollat på internet och det finns ju så sjukt mycket att välja på! Men jag ska försöka övertala min stora älskling att vi ska ta en sväng förbi lite affärer i helgen och se om vi kan hitta något roligt.
 
Själv tycker jag att det känns som att det är smartast att vi kan köpa något nu redan så vi har det klart. Så kan vi meddela våra familjer vad vi köpt så inte dom köper samma saker, vore väl lite dumt? ;)
 
Men ja, ni får hålla tummar och tår på att käre Sebastian går med på att åka och shoppa lite ;)
 
Ska fortsätta kolla runt lite nu.
 
"Mamma, jag hjälper dig!"

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Karlar brukar vara sugna på att INTE haka på en shoppingrunda ;) Men jag håller tummarna för dig!

Och du måste börja blogga mera. Mera. Mera. Och mera!

Svar: Haha det har du SÅÅÅ rätt i så! Men det ända han sa var "det är ju flera månader kvar"... "vad är det du är ute efter för grejer då?" så jag tror det blir shopping! Haha.
Nämen oh, visste knappt att det var någon som läste min kära blogg ;) Ska försöka!
Evelina Fahlström

2013-09-24 @ 19:49:34
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0