Hemma

Äntligen är vi hemma från Finland. Eller ja, vi kom hem imorse men passar på att visa livstecken nu medans lillen sover.
 
Veckan har varit bra, Emil har varit snäll ibland och extremt busig och "vägrar-lyssna-på-vad-ni-säger" vissa gånger, men det är väl så barn är? Haha..
 
Men men. Gårdagens resa på ca 30 mil gick bra. Emil somnade i princip direkt och sov tills vi stannade för lite mat/fika och därefter skötte han sig fint tills vi stod stilla och väntade på att få åka på färjan, men det kan man ju förstå att det blir tråkigt också. Hur som helst, båten var hur fin som helst och vi alla sov gott de få timmar vi sov innan det var dags för upp å hoppa och åka hemåt igen.
 
Nu längtar vi bara tills pappan kommer hem, gud så jag saknar min älskade sambo. Mitt finaste hjärta ♥ Vet inte om jag varit ifrån honom en hel vecka sen vi flyttade ihop faktiskt, så klart man saknar varandra. Men det är ju bra också, att få vara ifrån varandra och sakna lite :)
 
Men nej, bjuder på någon bild istället sen ska jag lägga mig och vila lite på soffan.
 
I väntan på färjan i Stockholm.
Tittar ute med mormor.
Morgonsolen i ögonen i väntan på frukost.
Rutschkana!
Finns inga bebisgungor får man göra det bästa av situationen.
Första huset vi bodde två nätter i.
Emil hälsar på alla kossor.
Andra huset vi också bodde två nätter i.
Här satt jag när sista inlägget skrevs ;)
Stora pojken som åker kanan om och om igen helt själv!
Till och med den stora kanan kunde han åka ner i själv :)
Gör sig redo att åka hemåt.
Sista huset vi bodde en natt i.
I väntan på färjan i Finland.
Min stora pojke! ♥
 

Kommentarer
Postat av: John

Kul med alla bilder. De ser ut som ni haft trevligt :)

Svar: Ja det har vart kul att träffa lite släkt och se vart mamma höll hus som liten, men jag har ju inte förstått vad någon sa så det var ju lite synd ;)
Evelina Fahlström

2014-04-29 @ 03:54:58
Postat av: Emelie

Så fina ni är :) <3

Svar: Tack du! :D Du med <3
Evelina Fahlström

2014-04-29 @ 17:47:39
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0