Kärt återseende

Igår när finaste kom hem så hade han med sig mat från pizzerian då det inte fanns något framtaget ur frysen och att tina upp skulle ta för lång tid, så det blev helt enkelt snabbmat och en massa babbel om veckan som gått. Sen efter att jag visat honom alla bilder från Finland så satt vi bara tillsammans i soffan tills vi gav upp och gick upp och la oss.
 
Ja, Emil satt inte direkt i soffan utan han snarare hoppade runt och slängde sig från armstödet som vanligt, haha!
 
Men hur som helst var det helt underbart att få träffa Sebbe igen och jag ser framemot att det (som tur är) bara bli en kortvecka för honom på jobbet denna vecka eftersom det är lite röda dagar. Härligt!
 
Idag har jag kört en liten halv storstädning här hemma. Drog bort alla sängkläder och öppnade alla fönster på övervåningen så det står och vädras ut ordentligt där uppe nu. Sen har jag dammsugit och torkat alla golv. Visserligen skulle jag behöva köra en lite mer damtorkning av hyllor och lite annat sånt smått men nu orkar jag inge mer för idag så får ta det en annan dag, återstår att se när det blir ;) Haha!
 
Men nej, nu ska jag gå och ta någon godis och sen ska jag bara sitta här och njuta av tystnaden tills lillen vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0