Julen 2014

Och så var även denna julen över. Emils tredje och Ellies första. Precis som förra året så samlade vi både min och Sebbes familj hemma hos oss - alltså; Mamma, pappa, mina bröder, min gammelmormor, Sebbes mamma, pappa och bröder. Alltså ganska fullt hus, men ack så underbart - att ha alla samlade och att vi alla passar så pass bra med varandra som vi gör. Vi är ju trots allt två familjer från helt olika ställen som levt helt olika liv egentligen.
 
UPDATE: "min gammelmormor" blev ju lite fel, min mormor, men barnens gammelmormor ;) haha! Tack bror John för kommentaren :)
 
Hur som helst. Emils tredje jul var så kul att se utvecklingen från tidigare, i år slet han upp alla paket vart efter han fick dom, förra året blev det ju så att jag fick hjälpa honom att öppna när alla klappar var utdelade, haha. Ellis jul var ganska lugn, hon sov mestadels i olikas famn och var så nöjd så. Klapparna däremot fick jag öppna ;)
 
Annars har väl inte mycket hänt, eller rättare sagt så minns jag väl bara inte om det är något speciellt som hänt. Förutom att Ellie redan sovit sina första hela nätter och att sjukdomarna börjar försvinna - den envisa hostan är dock kvar lite ännu.
 
Bjuder på lite bilder istället från julafton och annat.
 
 





 

Kommentarer
Postat av: John

Är mormor din gammalmormor? :)

2014-12-27 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0