15 månader ♥

Idag blir våran lillkorv hela 15 månader, tiden flyger verkligen iväg. Som om man inte hört det förr, tror jag säger det lite för ofta? haha!
 
Hur som helst så är jag sjuuuukt sugen på någonting gott. Inte för att vi inte har ätit godis eller annat gott på länge för det vet ni ju att vi åt i fredags. Både hallonpaj och lösgodis och lite Coca cola till det.
 
Men jag är sugen på typ cupcakes eller cheesecake hade också varit gott. Men nu har inte jag grejer hemma så jag kan baka det så jag får allt gilla läget. Och kanske är det lika bra för man ska ju inte hålla på å käka massa gottegrisigt hela veckorna också ;)
 
Men nej, nu vaknade lillkorven så nu ska jag avsluta här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Me & My 5 Baby Dolls & gravid

Åh lösgodis! Vill haaa!

Hur mår ni idag?
Snart helg! =)

Svar: Haha! Jag brukar kunna bli lite irriterad på folk som lägger ut bilder på massa gott, då när man sitter där SÅÅÅÅ sugen!! och så har man inget själv :( Men nu är det ju helg, så jag hoppas du har ditt godis nu med ;)
Allt är bra med oss! Hoppas allt är bra med er och bebis i magen :)
Evelina Fahlström

2014-02-20 @ 20:32:53
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0