Innedag

Idag har det blivit en innedag för oss. Drog upp rullgardinen och möttes utav grått väder och under dagen har det även trillat ner några regndroppar så jag har helt enkelt inte känt för att gå ut.
 
Men inte måste man väl gå ut varje dag va? ;)
 
Jag hoppas förövrigt att min käre sambo är ledig imorgon så vi kan umgås lite igen. Så tråkigt när han jobbar så långa dagar. Men jag ska väl vara glad eftersom långa dagar=lediga fredagar. Hihi. Vad som hittas på i helgen vet jag dock inte. Det återstår att se. Men innan helgen (gärna redan idag) så måste det storhandlas. Det ekar tomt fasen överallt!
 
Men nejni. Nu ska jag glo vidare på den här dumburken och se om det finns något kul. Antagligen inte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har oxå en innedag idag. Fast vi är iofs sjuka, men ändå.
Klart man inte behöver gå ut varje dag. Speciellt inte i sånt här tråkigt väder ;)

Här ekar det oxå tomt överallt känns det som...hatar det!

Svar: Ja usch det är inte kul alls :( Men imorgon står storhandling på schemat så snart så, snart är allt fyllt igen ;)
Evelina Fahlström

2014-02-27 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0