Kladdkaka

Idag väntas besök utav mamma, pappa och Robert. De kommer på min begäran, haha. Vill man inte sitta själv och inte har råd att tanka bilen då får man helt enkelt ringa hit folk ;) Nädå, då hade nog så gärna kommit ändå. Haha.
 
Hur som helst så tänkte jag bjussa på kladdkaka så jag bad dom dra med sig lite grädde hit. Så efter min lilla promenad med Emil tänkte jag slänga ihop kladdkakan och vad då? Jo vi hade inget margarin! Så jag fick ringa upp och snällt be dom fixa med sig det också!
 
Mina föräldrar har det inte lätt heller, höhö.
 
Men nej, nu ska jag slänga i min lite lunch här innan korvis vaknar och innan dom kommer hit.
 
 
1. Alla hjärtans dag-blommor från hjärtat. 2. Full fart på ungen, snart omöjlig att få på bild. 3. Söndagsmys!
4. Emil skrutten. 5. Cool kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0