Onsdag

Igår kom ju min käre bror förbi. Han kom när jag var ute och lät Emil vandra omkring lite så för att vi skulle komma in sen fick jag lov att bära Emil för annars går han ju aldrig hemåt ;) Haha.
 
Vi babblade en massa i alla fall tills John var tvungen att rulla vidare, men jag är så glad att vi har börjat ses lite mer nu igen. Är ju så många mil mellan oss och det är väldigt synd. Men men, vi båda har ju bil och körkort så ;)
 
Idag så kom även min mamma, pappa och bror Robert förbi en snabbis. Dom hade vart i Köping så dom ville bara hälsa på lite innan de rullade hemåt igen. Dom busade lite med Emil och vi fikade innan dom sen åkte hemåt igen. Så Emils middagsvila blev lite framskjuten, för hur kul är det att sova med besök här? Hur som helst så sover han nu i alla fall, men om han inte vaknar själv snart blir det till att väcka honom. Han måste ju kunna sova ikväll också, höhö.
 
Men nej, nu börjar jag bli lite hungrig i magen så får nog ta och runda av här.
 
 

Kommentarer
Postat av: John

Tack för kaffet! Vi ses nog snart igen :)

Svar: Inte mycket att tacka för :) Det gör vi!
Evelina Fahlström

2014-02-26 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0