Snö och pappan är hemma tidigt

Idag blev jag lite överraskad när jag sprang runt och busade med Emil. Helt plötsligt såg jag Sebbes bil rulla in på parkeringen och jag lyfte upp Emil och sprang till fönstret för att han skulle se när pappa kom fram bakom förrådet.
 
Så jag blev glad och nöjd åt att min fina kom hem klockan ett istället för klockan typ, halv sju. Ännu mer glad åt att han nyss sa att det inte blir något jobb imorgon som det var planerat (han brukar alltid vara ledig på fredagar egentligen). Mys!
 
Just nu ligger lillkorv och sover och vi latar i soffan. Dock börjar jag bli lite hungrig så jag kanske ska slänga in lite mat i micron.
 
Förresten, vi som varit utan snö ganska länge nu. Hade helt vitt ute imorse, ni vet sådär vitt som det är dom där finaste vinterdagarna. När alla träd är helt vita och sådär? Haha. Jag som trodde våren var på väg ;)
 
Visserligen såg jag ju igår kväll innan vi gick upp och la oss att det var vitt ute, men inte lika vitt som idag.
 
Skitsamma. Kul information ni får. Alla kan väl säkert bara kolla ut genom sina egna fönster och se själva...
 
Men nej, lunch var det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0