Ut en sväng till

Efter att Emil hade sovit sin middag och vaknat till liv igen så drog jag på honom det fodrade regnstället och tog med honom ut igen. Glad blev ju han så han kunde springa runt lite överallt utan att jag var tvungen att svänga bort honom från alla blöta ställen.
 
Lät han vandra lite som han ville så då gick han ut på fotbollsplanen som ligger här bredvid. Han bara gick och gick och sket fullständigt i mig. Kul var ju också att hela gräsmattan var blöt så mitt val av skor (converse) var väldigt dumt.... Men hur som helst. Gick upp till gungorna som fanns där och sen när jag tog ur honom ur gungan för att gå hemåt igen så fick jag bära honom en bit därifrån för annars vände han bara och gick tillbaka. Han blev förbannad för att han inte fick sitta och slappa vidare i sin gunga ju. Stackarn ;)
 
Haha, men men, efter några svängomer hit och dit så kom vi tillslut hem. Jag tror han gillar att vara ute och gå själv nu helt enkelt.
 
Blir skönt nu när våren och sommaren kommer så att man slipper alla jobbiga kläder som måste på och av bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0