Vårshopping

Sebbe blev tvungen att dra till jobbet en sväng idag så jag och Emil hoppade in i bilen och tog en tripp till Västerås.
 
Jag såg nämligen ett par fräna skor på Barnens land sist vi var där (Blåa med ljusgrön snörning på) så jag ville kolla in dom igen och se om de fanns i Emils storlek.
 
På vinterskorna hade han ju storlek 20 och jag har anat att de börjat bli små så nu har han börjat använt ett par gympadojor som är i storlek 21. Så när jag fick se att minsta var storlek 22 på dessa skor blev det till att hoppa dom och istället åka till Din Sko.
 
Där bad jag dom mäta fossingarna för att dubbelkolla så vi hittar ett par i rätt storlek. Två par skor följde med hem, då jag fick lite beslutsångest + att det var "köp två och få 20% rabatt" + att jag ju fick ett presentkort där när jag fyllde. Just för tillfället krävs inga nya skor till mina egna fötter så jag tog det till Emils istället. Så för två par fick jag betala ynka 158kr. Värt! Hihi.
 
Efter det kilade vi in på Kappahl och hittade en vårjacka till korven också. Så nu är det klart!
 
Men nej, nu ska jag vänta in sambon och sen måste vi åka och storhandla - som nämnt tidigare; det ekar tomt!
 
Så vad blev det för storlek på skorna? Jo, 22! Haha...

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, fina! Dom blåa var ju sjukt fina, såg du om dom fanns i fler färger? :D

Btw...Alice har oxå storlek 22 i skor. Kanske att det blir 23 nu på vårskorna. Men ändå...hon måste ha pyttesmå fötter ju! Haha

Svar: Tack! Jag är nöjd :D De blåa är dessutom supersmidiga att sätta på eftersom att man öppnar båda dragkedjorna, kanon! :D
Hmm, har för mig att de fanns i vitt ( kollade på hemsidan, såhär ser dom ut; http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kille_+_Tjej/Babyskor/Sneakers/p/282285 )

Haha ääh, storlek 22 är fortfarande lite stort på Emil kan jag tänka mig :D Sen brukar väl tjejer ha lite mindre fossingar ;)
Evelina Fahlström

2014-02-28 @ 20:19:36
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

åh va fina kläder, speciellt jackan den vart ju t.o.m jag lite avis på! ;)

Svar: Ja visst är den fiiin :D
Evelina Fahlström

2014-03-01 @ 08:48:33
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Jättefina skor :)

Svar: Ja men tack du :D
Evelina Fahlström

2014-03-02 @ 15:45:00
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0