2013 i bilder.

Jag har kommit fram till en sak nu, nu när jag sitter och läser igenom bloggen för att kunna skiva en liten bit om våran 2013, ja då slog det mig att vårat år har varigt ganska händelselöst. Kanske för att jag jämför med året innan då vi hade en massa underbarheter om hände.
 
T.ex. Ett positivt graviditetstest, ultraljud, en massa dop, en växande mage, jag fick körkort, Emil föddes och ja massa där emellan.
 
Så i jämförelse med det känns detta år rätt tomt. Därför så struntar jag helt enkelt i de vanliga inläggen jag brukar göra och bjuder istället på lite bilder från året som gått :)
 
JANUARI

 
FEBRUARI
Katterna sover gärna med bebis :)
Provar puré första gången ;)
Hoppgungapremiär!

 
MARS

Dop för älskade Emil.
Hade besök av kusin Meja (min kusin allatså).
Emils rum är inrett!
Sebbes tatuering!
 
 
APRIL
Påskfin :)
Jag har lärt mig sitta!!
Rivning av altan pågår!
Besök av en busig Theo.
Sebbes nästa tatuering.
Arbete pågår!
Nya utemöbler.
 
 
MAJ
Klart och i väntan på att gräset ska växa bara ;)
Provsitter moppe med pappsen.
Och bilen ;)
Första rallycrosstävlingen utanför magen!
Ett halvår :)
Fick smaka grädde och stirrar i väntan på att få mer ;)
 
JUNI
Första gången Emil sitter i gräset :)
Första gången han gungar :)
Bus med Melissa :)
Kryper jag snart?
Jag börjar nå saker!
Bus med grannkatten Tarzan ;)
Jag och S firade 3 års förlovning :)
Midsommar med vänner :)

 
JULI
Sebbe och lillebrorsan kör gokart.
Powermeet.
Sebbe köpte nya bil.
Mot motala!
På plats :)
Emil lärde sig krypa!
Och därmed också att resa sig mot allt ;)
Provar nya poolen!
Sebbe var nöjd för han fick träffa sin "Stånk-Tommy"..
Nytt golv, äntligen ;)
 
AUGUSTI
Finbesök av Bästa Elin med familj :)
Långhårig pojke!
Sover på griseknoa i fotänden :)
Uppsala American Car Show.
Bus hos mormor och morfar.

Äter kaka med morfar i väntan på avfärd mot Orsa Björnpark.

I Orsa.

Har kommit på att man kan riva ner alla filmer....


SEPTEMBER
 
Bus hos Elin och Jocke (och barnen såklart ;))
Provsitter motorcykel.
Husvagnsmässa och drömde mig bort bland alla underbara vagnar ;)

Hjälper mamma att dammsuga ;)
Gunga i höstvädret :)


OKTOBER
Emil lär sig bygga torn :)
Emil kan själv ;)

Och sen började han komma på att man kan klättra!
JAG KAN STÅ!
Gooooos!


NOVEMBER
 Älskade köpte en S4 till mig! :)
Emil käkar en bulle när jag firades.
Emils farsdag present till pappsen :)
En typisk dag hos oss, se hela inlägget här ;)
EMIL FYLLER 1ÅR :)

Bus hos John när han fyller år :)
Besök av Elin, Jocke och Eddie :)
Emils är sjuk för första gången :(


DECEMBER

Tittar på första snön för i år :)
Första gången han är ute i snön :)
Lär sig gå små steg sakta men säkert :)
Bus hos min gamle vän :)
Emil är tokig!!!

Julafton hos oss :)
Bus hos mormor och morfar :)
Nyår hos farmor och farfar :)
 
Och det var det! I Februari så fick vi vårat badrum klart också men missade lägga in bilderna och orkar inte leta på dom så vill ni se det så har ni inlägget här.

Kommentarer
Postat av: John

Härliga bilder :)

2014-01-08 @ 06:29:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0