Flyttat!

Nu har vi flyttat på jobbet. Oj vilken dag säger jag bara! Allt från att lokalen vi ska in i inte är tömd på det viset det var sagt, till att vi helt plötsligt bär grejer som inte är våra bara för att snabba på deras flytt (vi avslutade ju dock oss själva ganska snabbt där) och så vidare till att hissen mitt i allt ger upp. Men vi är flyttade och klara och sjukt stolta över oss själva för att vi gjort allt så otroligt smidigt och snabbt.
 
Nu återstår bara att packa upp på det nya stället och helt enkelt komma igång. Vilket blir lagom tills veckan är över och även min arbetstid för denna stund. Januari är ju redan över på fredag och med andra ord är det nu dags att gå hemma med Emil ett tag till.
 
Just nu sitter Sebbe uppe och nattar plutt och jag hoppas det går smidigt så vi kan sitta och mysa tillsammans i soffan sen. Vågar inte hoppas för mycket ikväll då Emil har två nya tänder på G = snuva. Men men, nu avrundar jag och ska läsa lite bloggar istället.
 
Dagens belöning som vi alla fick på jobbet idag. Även våra två super-flyttgubbar fick tugga i sig lite, generösa som vi är såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0