Jobb och rutin

Jobbet flyter på, därför det inte blir så mycket skrivet här. Umgås med familjen när jag kommer hem och när Emil somnat vill jag har ensam tid med Sebbe. Men nu efter att ha varit utan internet på datan i två kvällar så lämnar jag i alla fall några rader nu, så ni vet att vi lever ;)
 
Det är hur som helst rätt mycket på jobbet just nu. Alla returer vi hade är bortjobbade och just nu packar vi istället massa provkollektioner som ska skickas iväg och så fort det är klart ska lagret packas ner helt. Nästa vecka (min sista vecka för nu) flyttar vi till större lokal, får hoppas allt blir kanon och toppen där!

Måste i alla fall säga att jag är så himla glad åt att jag har så underbara kollegor. Inte en dag kan gå utan att få skratta, helt underbart!
 
Och en annan sak som är underbar är ju också att Emil ÄNTLIGEN kommit i en rutin att somna vettigt på kvällarna. Klockan åtta. Helt Lovely!
 
Men nej, nu ska jag göra mig lite kvällsmat och krypa upp bredvid min stora älskling här i soffan. ♥
 
Såhär såg det ut när Emil klipptes ;) I alla fall för någon sekund, hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0