Bildregn

Ja, då var det redan tisdag på min andra och sista semester vecka. Känns faktiskt helt värdelöst att det bara blir två veckor, men inte mycket att göra åt det.
 
Hur som helst. Lilly - våran nya familjemedlem ni vet - hon busar runt här på soffan nu, storkatterna är ute, Emil sover och mannen i huset är hemma och pysslar med sin bil. Hur som helst så är det väldigt skönt att lillkissen busar runt just nu, tidigare idag smet hon och gömde sig, jag letade som en tok, överallt - men nej, såg inte till någon katt.
 
Men så fort Emil hade somnat och ingen annan katt var inne och jag började ropa lite så kom hon fram under soffan. Med andra ord måste hon typ ha lagt sig under, men i soffan, haha.
 
Annars då? Motalaveckan blev bra. Rullade neråt på måndagen och möttes av grått väder, men kan ju säga att det inte gjorde så mycket med tanke på att vi haft stålande sol resten av veckan bortsätt från några rejäla skurar på lördagen. Men då satt jag och Emil i husvagnen så då gjorde det ingenting ;)
 
Nåja, orkar inte babbla en massa så jag bjuder på någon bild istället innan lillkorven vaknar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0