När liten blir stor ♥

Imorse rullade mamma in på parkeringen här hemma för att komma och ta hand om Emil en sväng då han som sagt hade feber igår. En feberfri dag hemma säger dom väl? Idag har det inte visat något feber och inget mer krångel med ögat så förhoppningsvis kan han gå till dagis imorgon igen!
 
Så medans mamma var här och vaktade lilla barnbarnet så åkte jag och Sebbe över till Uppsala för att besöka Akademiska Sjukhuset. Rutinultraljud stod på schemat och på bilden hittade vi ett småsyskon till Emil. Ett bultande hjärta och viftande armar och fötter. Allt för att visa "jag lever och busar på en massa här inne" ♥
 
Så våran lilla pojke, våran älskade lilla son blir helt plötsligt väldigt stor. Han kommer i november (ja, hur bra planerat var det egentligen??) att bli storebror och fylla två år i samma veva. Vart tog bebisen vägen?
 
Vi är alltså just nu inne i veckan 19 (18+2) och väntar såklart med spänning på den lilla busen där inne ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Så roligt, stort grattis! :)

Vadå dåligt planerat? November är det väl inget fel på :D
Tänk våran planering då, Lucas var beräknad till två dagar innan julafton. DET kallar jag dålig planering ;) men nu kom han ju ändå inte förrän i januari (vilket var lite mer enligt våra planer ;p), men ändå... :)

Svar: Tack! Hahah nej det har du i och för sig helt rätt i, finns nog inget sämre än två dagar innan julafton ;)
Evelina Fahlström

2014-06-09 @ 14:02:02
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Han? ;)

Svar: Vet vi som sagt var inte ännu :)
Evelina Fahlström

2014-06-09 @ 14:06:22
Postat av: emelie!

Äntligen går ni ut med det :))) känns som 100 år sen jag fick veta den glada nyheten!
Stort grattis igen min fina vän ♡

Svar: Hihi ja det var ju ett tag sen :D Tack fina du <3
Evelina Fahlström

2014-06-09 @ 21:53:52
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Elin :) 22 år och mamma till två busungar! <3

Säger detsamma, äntligen går ni ut med det haha :D

Jag är näst intill hundra på att det är en liten tös som busar där inne :D Första presenten har ni redan fått, men jag har redan kommit på en till :D
SHOOLABOBO min fina MÄMÄ <3<3

2014-06-11 @ 18:59:36
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0