2 år!

Snart har det hunnit gått ännu ett år, alltså två år, sedan vi fick ett positivt graviditetstest. Allt känns så långt borta men ändå inte. Men att åren verkligen flugit iväg SÅ mycket?
 
Minns att vi var på dop för min lillkusin (som förövrigt också börjar bli för stor, för snabbt) några dagar innan och vi gick ovetandes om skapandet i min mage, om än vi misstänkte det då min mens var sen.
 
Jag räknade ner dagarna till två bebisar som skulle komma under mars månad så kanske var det bra att jag hade dom att skriva om så jag kunde skriva ut bebislycka på bloggen utan att avslöja våran lycka?
 
Detta inlägg skrev jag på dagen D - 12-03-15. I våran vetskap om vad som fanns inne i min mage, men helt utan att avslöja för resten av världen ;)
 
"Jag kan inte ana hur Elin lär må just nu? Alltså att det måste vara en sjukt jobbig väntan? Hon själv är visserligen fortfarande helt 100 på att hon kommer att gå över två veckor och hon har ännu inte känt av ett enda teckan på att det är på gång.. sex dagar liksom.. ojoj!

Men men, idag blir det inte mycket mer skrivet än såhär.. som om det blir det någon dag?! Tänkte nämligen hoppa in i duschen nu och resten av kvällen ska jag spendera med min sambo och våra bebisar för att jag är så jäkla glad att jag lever det liv jag gör. Katterna är våra bebisar. Det får dom förbli ett tag, haha.
 
(Bild på mig och Sebbe)

Jag älskar dig ♥"
 
Idag låter det ju avslöjande, men det är ju bara för att man VET. Haha!
 
Två dagar efter +:et så köpte vi (läs Sebbe) oss en ny bil för att säkra upp inför bebis ;) Men inte var det väl någon som anade våran tanke med det heller, höhö!
 
Sen när BF kom och gick för finaste Elin så kom nyheten fram att min gamla vän Cattis också väntade en bebis! Dock lite längre gången då det skiljer några månader på busarna :) Men ändå!
 
Hur som helst, fasen vad åren går! För Elins bebis, lilla lilla Eddie - han fyller 2 år om lite mer än 3 veckor.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0