Fettisdagen

Idag är det tänkt man ska vräka i sig semlor. Jag och Sebbe åt varsin i Söndags. Idag orkade jag inte pallra mig till affären men ville ändå ha något gott så jag fick helt enkelt slänga ihop något eget. Hallon-smulpaj ♥
 
Annars har dagen bjudit på lite städning. Bestämde mig för att byta gardiner här hemma så då fick våra fönster bli lite renare också. Dock skippade jag utsidan här nere då jag spar det tills det blir lite varmare ;)
 
Men hur som helst, gud vilken skillnad det gör att byta gardiner. Alla som tidigare var mörka på ett eller annat sett har nu blivit vita och såå just och fint det blev! Hihi. Men snart känns väl dom lika mörka som dom tidigare, bara man får vänja sig vid dom. Haha..
 
Så imorgon blir det till att tvätta lite då det blev ganska mycket gardiner plus att sängen fick sig nya sängkläder också. Så ja, tvättdag, tjoho...
 
Nej, nu säger jag godnatt!
 
Gårdagens kisse, hittade årets första fästing på henne. REDAN!?
Imorse när jag försökte väcka Emil och han vänder sig om och sover vidare - älskar hans stil ♥
Dagens semlor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0