Nya kläder

Idag beställde jag hem lite nytt till Emil, hans strumpor är för få i antal så tanken var att jag skulle klicka hem en gäng strumpor, men det resulterade i att det råkade komma med lite annat också.
 
Tre par byxor, två par shorts, en keps, en t-shirt, två pyjamas och ett sju-pack strumpor. Tror det var allt ;)
 
Annars har inte mycket hänt idag, tvättar en maskin tvätt och varit ut en sväng med Emil. Nu har han precis vaknat till liv efter sin middagsvila så nu ska jag runda av.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Men jag kan inte se några bilder på kläderna? ;)
Tur du kasta med en på världens sötaste Emil, annars hade jag varit obeskrivligt besviken ;)

Svar: Oooh,förlåt! :( Lovar att visa när vi fått hem kläderna ;)Tur att Emil löste problemet så länge i alla fall då, hihi!
Evelina Fahlström

2014-03-25 @ 21:24:06
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0