SOL!

Igår hade vi mormor och morbror Robert på besök en sväng. Bra att folk kommer hit och busar loss lite med honom ibland då mamma inte är lika rolig ;) Plus att jag självfallet inte orkar springa 1000 varv fram och tillbaka här hemma, kan ju vara bra med avbyte liksom.... haha!
 
Hur som helst. Idag har vi fint väder ute så jag och Emil tog en sväng ut till gungorna, så först och främst gungade Emil en sväng, sen ville han åka lite rutschkana och sen vandrade han omkring lite och sen allting om och om igen någon gång :)
 
Men nu ligger korvis och sover och jag passade på att ta en långdusch där jag bara satte mig på golvet och njöt ett tag, haha. Man måste ju passa på när man kan liksom.
 
Nu ska jag läsa igenom lite bloggar istället och hoppas att folk har uppdaterat flitigt!
 
Första bilden är för någon dag sen och andra bilden är från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0