Inskolning dag 1

Idag har första dagen på förskolan kommit och gått. Vi kom dit till nio och efter ett tag blev det lite frukt och sen var det dags att gå ut och leka.
 
Jag var med i ungefär 20minuter sen skulle förskolechefen ha möte med oss nya föräldrar så jag smet ifrån och de sa att dom skulle komma in med Emil om någon hände eller om han blev för ledsen, men det var aldrig någon som kom in med honom så jag antar att allt gick bra, fast jag försvann ;)
 
Resten av dagen gick också bra, han sov sin middag där och åt även lunch och middag där. Våran stora pojke börjar dessutom lära sig att dricka ur glas, än är han inte helt hundra på det då han ibland är lite för snabb och häller hälften i haklappen innan han ens hunnit fram till munnen, eller så häller han för snabbt så han får kallsup, haha. Men snart så!
 
Men nej, nu ska jag gå upp och sova så jag orkar upp imorgon. Är ju inte van att behöva gå upp runt halv åtta, haha!
 
Våran busunge igår efter förskolan. Någon som saknar sin pappa? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0