Onsdag

Här trillar det visst in inlägg varje dag. Eller hur var det nu? Ja, kanske inte riktigt så då, haha.
 
Hur som helst så har vardagarna rullat på rätt så bra kan jag tycka. Emil lämnas på förskolan och jag åker till jobbet, jag jobbar och åker därefter och hämtar Emil. Försöker få in som rutin att Emil får mat i magen när vi kommit hem och så och sen försöka lägga honom runt halv sju. Har funkat ibland och ibland inte.
 
Ena stunden är han liksom trött och helt plötsligt har han blivit övertrött och då går det inte alls att lägga honom ju! (Det exemplet tog jag från igår) Kl. 22 gav han upp ;)
 
Men det kommer nog bli bra snart, han måste bara ställa om sin lilla kropp på alla nya rutiner. Vilket nog inte ska dröja så länge till hoppas vi!
 
Idag fick han dock en liten paus från förskolan mitt på dagen då det var dags för BVC-besök. Vågen stannade på 11315gram och längden blev 80,5cm. Om jag minns allt rätt vill säga. han växer på för fullt i alla fall! :)
 
Men nej, nu börjar Emil bli kinkig här hemma så dags att göra honom redo för sängen!
 
Älsklings hjärtat!
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Haha, känner igen det där med att lägga övertrötta barn... Omöjligt!
Men det brukar ju bli bättre när dom kommit in i nya rutinerna å så :)

Svar: Ja vi får hoppas att det blir några rutiner här med så småningom ;)
Evelina Fahlström

2014-05-29 @ 21:27:25
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin :) 22 år och mamma till två busungar! <3

Lille pojk börjar bli stor :)
Snart så är rutinerna fasta :) <3<3

Svar: Ja verkligen! :DJa det får vi hoppas! <3
Evelina Fahlström

2014-06-02 @ 23:36:53
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0