Soligt

Känns mindre kul att jag sitter inne i soffan halvt under en filt medans jag ser att det är i princip sommar utanför fönstret. Men känner mig inte så pigg på att dra med mig en liten med vattkoppor och speciellt inte när jag själv inte är helt pigg heller.
 
Vore ju taskigt att skicka över baciller till grannbebisen också ;)
 
Pappan är hur som helst hemma i garaget och gör nytta på sin bil. Återstår att se när han kommer hem, sånt vet man aldrig. Emil sover i alla fall just nu så vad ska jag hitta på?
 
Tidigare ville jag att han skulle somna så jag också kunde slumra lite på soffan. Men just nu känner jag mig inte så trött så jag får väl kolla om det är något spännande på tv istället.

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Ja, inga baciller hiiit! Hahaha :)
Var det vattkoppor? :(

Svar: Haha nej ni stackare har ju varit sjuka så mycket på senaste tiden också så! Jag kan inte säga att det varit det till 100%, känns på något sätt som att det kan ha varit höstblåsor annars?! Men jag vet tyvärr inte :/
Evelina Fahlström

2014-05-18 @ 00:15:03
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina Karlsson

Åh, vad jobbigt för er att inte veta om han haft det.
Jadu, det är inte lätt med alla dessa prickar... :(

Svar: Nej det är ju inte det :/
Evelina Fahlström

2014-05-19 @ 21:13:18
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0