24/11-14

Dagarna går här hemma. Ellie har redan hunnit bli fyra och en halv dag (ungefär ;)) och allt flyter på bra. Emil är fortfarande lite skeptisk, nyfiken och vill se men vill inte röra och förstår inte att man måste vara jättesuperduper försiktigt med henne. Inte så att han slår henne, men han kan vara lite tokig och kasta grejer åt det hållet där hon ligger, vi är såklart där direkt och säger att det är aja aja aja baja!
 
Idag fick Emil även gå till dagis igen, lite för att han ska få leka av sig och få uppmärksamhet på ett annat vis än vad han får här hemma :) Dock hade dom haft lite fall av magsjuka i slutet på förra veckan så vi har bestämt oss för att ha honom hemma någon dag nu så att han inte råkar dra på sig något. Tänk om han skulle dra hem det till lillasyster liksom, inte kul!
 
Men nej, nu ska jag kolla runt lite på internet - kanske råka kolla efter lite rosa puttinutti kläder till våran DOTTER. Åh. Jag är så jäkla lycklig att jag lyckats få "en av varje", det känns bara så komplett på något sätt, haha.
 
Och nej, jag hade inte blivit mindre glad om det hade kommit ut en pojke, lika mycket kärlek oavsett såklart.
 
 
Senaste från instagram. Klickbara bilder.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis vad du menar! Självklart blir man glad vad det än blir, men att ha en av varje är lite speciellt 😊

2014-11-26 @ 18:01:52
Postat av: kattis

Vi har ju lite kläder till henne i rosa :-)

2014-11-27 @ 16:30:17
Postat av: Nina Karlsson

Haha, ja man får vara snabb när man har två små hemma ;)

Jag kan kolla efter lite rosa puttinutti-kläder här hemma om du vill. Finns en del kvar sen Alice var bebis :')

2014-11-27 @ 22:10:54
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0