Lindex

Idag efter att Emil hade hämtats på dagis så hoppade vi över staketet och umgicks med grannarna lite. Alice och Emil smet upp på hennes rum så vi drack kaffe och jag gick igenom lite kläder som jag kunde få till Ellie. Vi är ju så bra vi så vi "byteshandlar" lite, Lucas får Emils gamla och Ellie får Alice gamla ;) haha!
 
Men annars har vi inte gjort så mycket. Jag och Ellie var in en sväng till affären och jag köpt med mig en ny bok hem. Så kanske jag kan läsa lite medans Ellie sover middag, hihi. Dock har jag ju redan en del böcker som jag inte läst ännu så jag var ju egentligen inte tvungen att köpa denna. Ops ;)
 
Ellies kläder dök i alla fall ner i postlådan så det var ju bra. Dock väntar det lite fler paket, men dom får ni ju se först när dom kommer ;)
 
Men nej. Nu ska jag glo lite på Paradise Hotel istället. Sen blir det godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0