Tankar!

Nu är vi snart inne i September månad, vilket betyder en hel del "firande" framöver.
 
1. Jag och Sebbe firar 6 år i September
2. Både min pappa och min ena bror fyller år i September
3. Sebbe fyller25 år i Oktober
4. November är full!
    - Först fyller jag år
    - Emil fyller 3 år
    - Min andra bror fyller år
    - Ellie fyller 1 år
5. Och i December sen så har vi min mamma som fyller år, Sebbes pappa som fyller år och sist men inte minst - Julafton.
 
Frågan är då liksom hur man ska lägga upp alla dessa grejer i och med en mammapenning på aaaalldeles för lite pengar? Hahaha! Men nej, självklart så går barnen i första fokus här, så att de för födelsedagspresenter och julklappar. Men, att ge Sebbe något när han faktiskt fyller 25 känns ju faktiskt också ganska viktigt. Frågan är bara vad?
 
En annan grej jag funderar kring är ju självklart hur fasen vi ska lägga upp våra barns födelsedagar. De fyller år med tre dagars mellanrum. Jag vill ju självklart att det ska få en varsin dag. Men då Emil fyller år på en tisdag, så skulle det innebära att han firas några dagar i förväg om man skulle ta det helgen innan. Ellie fyller nämligen på fredagen så då är det ju på en helg redan.
 
Sen är ju bara frågan om folk vill komma på kalas två helger i rad? Haha.. ja, det är inte lätt med tätt födda barn alla gånger..
 
Men men. Nog babblat om det nu.
 
Idag klickade jag i alla fall hem tre nyheter till Ellies garderob så jag helt plötsligt tycker att hon har lite för lite långärmade bodys plus att hennes skor är för små nu så ett par höstskor behövs ju såklart! Detta fick det bli:
 
Allt från Lindex
 
Våran lilla tokfia! Första tog John i Lördags och den andra tog jag idag, kul att se sig själv i spegeln ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud så många födelsedagar på kort tid :D

Vad har Ellie för storlek nu? Kan kolla om jag har nåt :)

Svar: Haha ja men verkligen, man blir ju lite ruinerad! Haha...Hon har 74 nu :D
Evelina Fahlström

2015-08-27 @ 10:34:06
Postat av: Anonym

Det är Nina btw...funkar varken att skriva namn eller logga in av någon anledning :p haha!

Svar: Knäppt :o Men då vet jag :D
Evelina Fahlström

2015-08-27 @ 10:34:58
Postat av: Satu- Me & My Baby Dolls

Så söta!

Tack för kiket hos mig, kaninen är köpt på LEKIA :-)

Svar: Tack hihi! :)
Jag kikar in varje dag :D Åh, tack då vet jag :)
Evelina Fahlström

2015-08-28 @ 12:55:42
URL: http://mybabydolls.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0