4 dagar kvar

Idag har vi fyra dagar kvar till julafton. Ingen snö och 12 plus ute, men det vet ju alla redan om så ;)
 
Emil klarade sig från mer kräk, så inatt hade det gått 48 timmar och både idag och igår har han betett sig som vanligt. Skönt det. Vi andra har också klarat oss, tjoho!
 
Så idag tog vi och åkte över till Sebbes föräldrar. Träffade svärmor som legat på sjukhus så inte träffat henne på ett tag och sen fick jag mysa lite med nya bebiskissen Saffran. Fixade även en julgran så nu står den här hemma (ute i förrådet) och imorgon får den åka in och pyntas, tror jag i alla fall.
 
När vi kom hem så svängde jag förbi affären medans Sebbe åkte hem och la över barnen i sängarna och sen kokade Sebbe lingonsylt och jag gjorde knäck. Imorgon måste jag förbi affären, (IGEN!) och handla lite grejer som jag glömde.
 
Men nej, nu ska jag ta och glo lite på tv innan jag ska ta och hoppa i sängs. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0