Årets gran

Efter förra julen så sa jag att jag ger upp våran plastgran. Den fick åka till soptippen för jag hade helt enkelt fått nog av den tråkiga fulingen, som dessutom luktar mest damm och förråd medans man drar ut alla grenar....
 
Så i år fick vi helt enkelt skaffa oss en riktig gran! Vi bestämde oss för att ta in den och pynta den idag innan barnen skulle hoppa i säng, Ellie var mest intresserad utav kartongen som vi hade pysslet i medans Emil vart lite hyper och överlycklig, haha. Fast ja, han ville gärna dra i allt pyssel och glitter innan det skulle upp också, barn ;)
 
Nåja. Jag får väl ta och bjuda på en bild nu då så ni får se den också.
 
Och självklart fick Emils egengjorda julkula komma upp! (Japp, kanske ska ta och ta bort hans namnlapp också? haha!)
 
Till nästa år krävs en ny stjärna och nytt pynt helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0