Du kan falla 100 gånger, jag ska rädda dig. Du kan slå mig 100 gånger, jag ska älska dig.

Just nu sitter jag återigen med en sovande groda på mig. Emil röjer ut alla leksaker och ligger just nu på golvet och räknar. Ja, 3,4,5,6,8,10 - 8,10,4,5,6 ;) Något i den stilen, haha.
 
Dagen har hur som helst flutit på. Gick upp strax efter åtta, åt frukost och efter det fick vi ut en sväng. När vi kom in igen så satte jag igång med lunch, slängde in tvätt och började gå igenom lite av Emils gamla kläder. Ja för det slog mig ju att Nina kan få kläder av oss eftersom att vi fick av dom. Haha! Deras son är nämligen typ 1 år yngre än Emil så då finns det ju några storlekar som kan passa honom :)
 
Sen åt vi lunch och medans jag la Emil för att sova middag så matade jag Ellie - två flugor i en smäll serni ;)
 
Emil brukar ju inte sova middag när vi är hemma, men just nu under första tiden med rutinkämpandet så vill jag som sagt försöka köra på samma rutiner oavsett om han är hemma eller inte. I alla fall nu i början.
 
Men men. Nu ska jag fortsätta vänta på att Sebbe ska komma hem (igen, han har redan kommit hem från jobbet men drog till skroten direkt) sen får vi se om vi hittar på något skoj med resten av dagen - antagligen inte ett dugg. Haha!
 
Angående rubriken så är det från låten Frank, med Albin. (Ja ni får väl söka på spotify eller något..)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Va? Skiljer det bara 1 år mellan dom? :i
Jag fick för mig att Emil fyllde 3 jag, men det var ju såklart 2? 😂 haha!

Ska bli kul med lite nya klädertill lillen iaf :D

Svar: Ja han fyllde två nu i november, och Lucas fyllde ju ett nu i januari. Visst räknar jag väl rätt då? hahah! :D
Evelina Fahlström

2015-02-13 @ 16:05:09
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0