Efterkontroll

Idag var det dags för den normala efterkontollen som ska göras efter förlossningar. Prover tas, vikten kollas, och lite frågor (och om man vill så kan man kolla så allt ser bra ut där nere ;)) osv.
 
Proverna visade bra, så det var ju skönt :) Vikten var också positiv. Jag vägde lika mycket nu som på inskrivningen. Visserligen har jag redan vägt mig här hemma strax efter att Ellie föddes så jag visste ju redan att mina graviditetskilon hade ramlat av. Men ändå, det är så sjukt. Hur fort kroppen kan återgå till sitt normala. Ja, sen att magen har blivit lite utav en degklump med en touch av russin, det får jag överleva. Haha!
 
Strax efter att Emil hämtats på dagis så kom mamma och bror Robert förbi en snabbis. Emil busade på som vanligt och Ellie babblade och babblade och babblade och skrattade lite på det. Så härligt att se :)
 
Men nej, nu ska jag fortsätta läsa lite bok i väntan på att det är dags att börja med maten.
 
Kanske ska tilläggas att ett halvt kilo måste ha försvunnit från mina bröst, hahaha!

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Haha, okej jag fick en liten skrattattack här hemma av det där xD

"Ja, sen att magen har blivit lite utav en degklump med en touch av russin, det får jag överleva. Haha!"
Varför har aldrig jag kommit på den beskrivningen av magen xD

<3<3

Svar: Hahahaha! Ja jag tyckte den var helt klart realistisk så så fick det bli. Du är helt välkommen att använda dig utav den frasen om du skulle vilja :D <3<3
Evelina Fahlström

2015-02-05 @ 21:35:56
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0