Godnatt.

Så var dagisveckan över. Ja, som ni kanske vet är ju Emil ledig på fredagar eftersom att han bara går 15timmar/vecka. Men men, eftersom att jag kämpar med att få in rutiner här hemma så blir det inget sova ut imorgon utan upp och hoppa senast 08 (lite sovmorgon får gå) och sen får dagen rulla på ungefär som på dagis. Får hoppas att det kommer gå bra det med :)
 
Idag har jag i alla fall gjort lite hemmasysslor. Lovade ju karln att baka, så det gjorde jag efter att jag vart in till stan och köpt hem ersättning till skruttan. Samtidigt så snurrade en maskin med sängkläder. Dock blev det ju bara en sån maskin och en med barnkläder, för vi saknar ju torktumlare! Hur fan ska allt få plats att hänga hade jag tänkt? Haha. Blir helt enkelt att fortsätta imorgon.
 
Dessutom dammsög och torkade jag bakom runt spisen. Kan ju säga att det behövdes, hihi..
 
Men nej fasen, nu börjar jag bli trött så jag rundar av nu så jag kan gå upp och lägga mig med alla älskligar där uppe.
 
Förresten, 20.30 blev det idag, hejaheja. En kvart snabbare, haha!
 
Mina små hjärtan imorse, gud så jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Så skönt att det flyter på bra med rutinerna :D

Bara för det så måste jag städa bakom min spis i helgen :D
Sov gott bästa du <3

Svar: Haha ja gör det, man glömmer ju liksom så lätt bort det :D <3
Evelina Fahlström

2015-02-12 @ 22:50:19
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Nina Karlsson

Haha, vi har två torkställningar så vi kan hänga upp allt på en gång när vi tvättar alla sängkläder ;D och alla dessa trasor som blir när man städar och putsar hos kunder...puh.

Hahaha, jasså var det illa bakom er spis oxå? ;)

Svar: Vi har också två, men inget som sängkläderna kan hänga på så dom får hängas på dörrar och dylikt, haha!
Ja, det var rätt illa ;) Så fick man ju skura sidorna av spisen också liksom, haha!
Evelina Fahlström

2015-02-13 @ 16:03:09
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0