Hosta!

Jag har en hostande lite korv här bredvid mig på soffan. Hon halvt somnar men börjar sen sprattla och ha sig, kanske för att hålla sig själv vaken vad vet jag. Hur som helst, hosta och snuva har båda våra busar just nu. Denna årstid alltså..
 
Emils kvällar har blivit lite knas. Kanske mest mitt fel dock. Jag har gått upp och lagt Ellie i sin säng halv elva vid två tillfällen och det har resulterat i att Emil vaknat och kommit ner. Tänker inte göra samma miss ikväll, så får vi se om han fortsätter sova eller ej.
 
Men annars rullar dagarna på bra. Emil orkar med att inte sova middag och somnar runt sju på kvällarna så allt gick enligt planerna när det gällde det i alla fall, haha. Än så länge ;)
 
Idag tog jag även en sväng in till stan och offrade några kronor för att köpa pyjamas och strumpbyxor till Ellie, det behöver hon verkligen så jag fick lov att köpa lite trots att plånboken inte riktigt tillåter det. Haha.
 
Men nej, jag har egentligen inte mycket att bjuda på så nu ska jag fortsätta babbla med min bästa på facebook istället!
 
Utebus efter dagis och Emils fina dukning + iplock i diskmaskinen ♥

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Men så fint det blev när Emil var i farten :D
Kom ihåg att vi ska kolla bebiskläder i helgen :D <3<3

Svar: Ja han är så duktig så :DÅååh vad mysigt, det gör jag så gärna :D Även om jag inte kan handla något ;) <3 <3 <3
Evelina Fahlström

2015-02-24 @ 22:27:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

men Mollys gamla :D haha <3

Svar: Hahaha men jaa, såklart! Inte alla hästar hemma där märkte jag ;) <3
Evelina Fahlström

2015-02-24 @ 23:35:58
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0