Massa bus

Nu har jag precis kollat igenom filmerna som min käre bror gett mig och Sebbe i julklapp de två senaste jularna. Förra julen, en film med enbart Emil när han gör sina små hyss och bus och får oss att skratta så enormt. Våran lilla guldklimp! Och filmen från i julas, en stor Emil som vuxit massa sen sist och helt plötsligt även blir storebror mitt i allt och en liten Ellie får komma med i bild, helt otroligt att John lyckats få ihop dessa två filmer på de få gånger vi faktiskt träffas. Är så enormt tacksam åt dessa julklappar, man kan liksom inte få något bättre.
 
Förövrigt så kom John förbi en sväng idag, Emil som vanligt stod i fönstret och nästan blev ledsen när jag sa "men Emil, han kommer inte riktigt än, han kommer senare" - vadå senare liksom, det finns inget senare i hans värld ju plutten! Hur som helst busade dom massa innan vi åt mat och Emil däckade på soffan. Så fort John hade rullat hemåt så bar jag upp lillen i sängen.
 
Annars har vi inte gjort så mycket idag, efter att jag hämtat Emil på dagis så var vi ute ungefär en timme och lekte lite. Emil hade dock inte lekt klart när jag tyckte att vi skulle gå in, så han blev arg (kan ju tillägga att han hade bajsat, annars hade vi såklart vart ute längre ;)
 
Sen när vi kom in så sov Ellie fortfarande så jag tog med mig Emil upp så han fick bada. Sen när Ellie vaknade fick även hon bada medans Emil busade med Lilly. Förresten, har jag nämnt att Emil och Lilly typ är bästa vänner? Gud så dom två busar! Hon springer inte och gömmer sig heller så jag tror faktiskt att hon tycker det är lite kul hon med, missan.
 
Men nej, nu ska jag nog ta och bege mig upp i säng så jag får sova, som resten av familjen redan gör.
 
Tre senaste från instagram @evelinafahlstrom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0