Och du..

.. jag älskar dig världens bästa vän. För det var ju det, oavsett om jag pratar med dig eller inte så är du ju ändå alltid vid min sida. På något vänster. Oavsett om det går alldeles för lång tid mellan både prat och träffar, så kommer jag aldrig släppa dig. Liksom blodiglar håller sig fast.
 
Så sjukt glad åt att vi fann varandra den där dagen för... (Elin, jag orkar inte tänka nu.. var det 07 eller 06? Hm... ) och att vi var de ända som höll fast i varandra, de andra kunde slänga sig i väggen direkt för där fanns det ingenting som var lika bra som vi var!
 
Du hajar grejen och jag tror inte jag behöver nämna att våra familjer tillsammans är som världens bästa lilla dubbelt-upp familj. Två dryga gubbar som går oss på nerverna, två störda kvinnor som försöker hålla ordning på alla, två grabbar som är värst av alla och två flickor som är lugna som lugnet själv - ja, oftast i alla fall. Helt perfekt ju!
 
Och alla datum ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Nemen åh!
Vi är bara bara bäst, med alla datum, nerver, karlar,barn och vi :D
Du har vart min bästa vän från första stund, tror det var det som gjorde dom andra två bittra ;)

Bästa vän i vått och torrt!
Puss från blodigeln här borta i Eskilstuna :D <3<3

Svar: Fast ibland förstår jag inte hur vi har stått ut med varandra <3 Puss!
Evelina Fahlström

2015-02-09 @ 23:21:20
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0