29 januari 2015

Nu är Emil piggare igen, inte alls helt 100 ännu, men mycket bättre. Han har dock somnat på soffan nu och jag låter honom självfallet sova, att sova är ju bland det bästa när man är sjuk så.
 
Ellie har också börjat få hosta och snuva nu, men vi alla har i alla fall sluppit någon magsjuka. Så frågan är om det ens var det? Får vi väl aldrig veta ;) Haha.
 
Annars då? Dagarna har rullat på. Emil har ju som ni kanske förstår, varit hemma från dagis hela veckan och vi har inte gjort mycket annat än att sysselsätta oss inomhus. Igår gick vi dock ut en sväng, frisk luft är ju liksom också väldigt bra. Men känns inte bra att gå ut när han inte varit helt pigg.
 
Idag kommer Sebbe hem senare också, han ska iväg och byta hjullager på min bil. Ja, vad skulle jag göra utan min käre sambo som fixar allt som behövs med min bil? Och självklart enormt tacksam åt Sebbes bror som hjälper till varje gång eftersom att han jobbar på bilverkstad. Känner mig väldigt lyckligt lottad!
 
Men nej, nu ska jag runda av här och bjuder på senaste instagram-bilderna istället.
 
Klickbara bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0