Helg igen.

Nu är Emil hämtad på dagis, hans sista dag för denna vecka och alltså har vi helg från och med nu - ja, om sambon har det det var jag inte, man vet aldrig med honom ;)
 
Annars då? Är såå baksugen, jag tänker på något nytt att baka varje dag. Men sen var det ett litet problem, jag har inte ingredienser till allt och att köpa det, det finns inte på kartan. Jag är liksom fattig :)
 
Just nu ligger i alla fall Emil och snarkar här på soffan bredvid mig, jag tog nyss in honom från vagnen för jag tänkte att han hade sovit klart, men han tänkte annat. Så han får väl helt enkelt sova lite till då. Ellie däremot halvligger också här bredvid oss och käkar upp sina händer, fastän hon nyss åt. Men dom där händerna verkar alltid vara goda i alla fall...
 
Bjussar på lite bilder som svärmor har tagit under förra året :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0