STOKKE newborn set

Igår kom det paket från Babyland.se. Jag hade nämligen beställt hem ett Newborn set till våran Stokke stol. Alltså en babysits som man klickar på stolen för att lilla Ellie också ska kunna sitta med vid matbordet i våran höjd liksom, hur kul är det att sitta själv nere på golvet liksom?
 
Antagligen inte alls kul eftersom att det brukar sluta med (oftast till och med innan jag börjat äta) att jag får ta upp henne och hålla i henne. Men nu ska det - förhoppningsvis - vara slut på det.
 
När Sebbe kom hem från jobbet så åkte vi in och hämtade ut paketet och Ellie fick självfallet provsitta den på en gång. Just där och då godkändes den i alla fall, för det om hon bara satt någon minut för att prova den, men ändå. Haha.
 
Imorse fick hon sitta där när jag och Emil käkade frukost och även då var den helt klart godkänd.
 
 
Men nej, nu ska jag gå och se om det finns någonting jag kan baka eftersom min käre mor ska komma hit senare och umgås lite.
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Vilken smart grej! Hoppas du får äta med båda armarna fria i fortsättningen nu då! :D


Svar: Ja verkligen! Igår gick allt helt kanon i alla fall, hon satt så nöjd så men gnällde till lite om ingen pratade med henne mellan varven, haha!
Evelina Fahlström

2015-01-21 @ 12:40:05
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0