Två månader!

Nu är Emil på dagis och lillskrutt ligger här på soffan och sover. Tänk, idag är hon redan två månader. Att tiden kan gå så fort ibland är ju helt ofattbart. Men dock helt underbart att få se hennes utveckling. Ja alltså än har det väl inte hänt så mycket, men att hon blir stadigare, ler mycket mer och släpper ut något skratt mellan varven, helt underbart!
 
Förövrigt har jag helt glömt att skriva det, men kyrka och fikaplats för dopet är inbokat, inbjudningskort är beställda och så även tårtor. Tyvärr kunde inte Sandra (som gjorde Emils tårtor) göra dom denna gång, väldigt synd då jag gärna hade velat ha samma så man liksom visste vad man hade att vänta sig. MEN, nu blev det istället My Little Gardenhouse här i Enköping och dom är sjukt duktiga där med så jag känner mig inte ett dugg orolig, dock blev det ju någon krona dyrare ;)
 
Men nej, nu ska jag leta på en bild från när Emil var två månader och så får ni en bild på tösen också ♥
 
Emil 2013-01-16 (två månader minus en dag)
Ellie idag 2015-01-20 (två månader)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0