Klar baksida!

Ännu en helg är förbi. Vi började våran helg redan i torsdags (den var som fredag alltså) eftersom att Sebbe skulle vara ledig på fredagen. Vi hade möte på banken så våra kära grannar tog hand om Emil så länge, hur perfekt som helst ju! Supersnällt dessutom att dom (okej pappan, mamman jobbade) ville ställa upp då dom ju redan har två egna barn att se efter ;)
Men men, Emil och Alice hade lekt så fint tillsammans som vanligt och Lucas hade väl för det mesta fått vara med på ett hörn han med, haha.
 
Sen när vi väl var hemma igen så drog det igång pyssel på baksidan. Sebbe började riva gamla staketet och bygga upp nytt medans grannen grillade lunch åt oss. Helt underbart väder var det ju dessutom!
 
Sen kom lördagen och vi hade ännu en hemmadag. Sebbe fortsatte ute på baksidan medans jag höll mig inne då vädret inte var lite roligt. Emil hade svårt att bestämma sig så han var inne och ute om vartannat. Hur som helst så blev baksidan äntligen helt klar och nu saknas det bara lite gräsfrön så den fula gräsmattan får liv igen..
 
På söndagen sen så blev det en tripp över till svärföräldrarna. Spenderade hela dagen där innan vi åkte hemåt lagom tills barnen skulle sova (som vanligt). Och så var den helgen över. Tjoff!
 
Imorgon är det Emils sista dag på dagis innan han går på "sommarlov" i några veckor framöver. Får se vad vi ska sysselsätta oss med, mer än att leka med grannarna hela dagarna kan jag tänka mig ;)
 
Staket påbörjat!
Emil och Alice leker för fullt :)
Och bygget fortsätter..
 
 
Och här har vi nu slutresultatet! Förutom fint gräs då ;)
 
Nu ska jag fortsätta och babbla lite med Elin innan jag hoppar i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0