Blandat

Ja, nu har det rullat förbi några dagar igen då. I måndags fick vi ju besök utav mamma och bror Robert. Emil blev superlycklig när dom kom och mötte oss utanför dagis så han sprang fram och kramade mormor, vilken lycka.
 
Efter att dom hade åkt hem gled jag i min one piece och mådde kasst resten av kvällen med feber - tror jag i alla fall. Ellie somnade på mig i soffan efter skrikfest och Emil var vaken med oss tills vi gick och la oss vid nio, ja, ingen blev sig likt helt enkelt.
 
Igår kom bror John förbi och efter att vi hade käkat och lyssnat på Aqua - hahaha ja, vi blev lite nostalgiska här hemma när vi hittade skivan bland filmer som på mig och mina bröder som små. Emil drog med sig John ut (ja, sisådär halv sju på kvällen, haha) för dom skulle minsann gunga! När dom kom in igen så glodde vi på farmen och sen fick Emil flyga i säng och efter det kollade vi på lite utav dom gamla filmerna. Men sen började vi bli lite trötta allihopa så John och jag sa att vi får ta och kolla på dessa filmer någon dag. Så himla kul att se ju! :)
 
Idag har det varit en vanlig dag. Halsont sitter i på mig sen i måndags men i övrigt mår jag bra. Så efter dagis orkade jag med att vara ute med Emil idag. Vi började med att vandra omkring lite, sen gick vi till lekparken här i området - Emil gungade, lekte i sandlådan, åkte rutschkana och mycket mer. Efter det gick vi hem och var ute på baksidan, grannarna var också ute så Emil lekte med deras leksaker över staketet innan Ellie sen vaknade och ville ha mat.
 
Så himla härligt nu när solen är framme så mycket!
 
Nu ligger alla och sover och vet ni? Alla sover i varsin säng! MEN, jag vet att de under natten kommer flyttas till våran säng. Så enkelt är det med det. Emil vaknar själv och kommer in och Ellie vaknar av att hon tappat nappen, jag går och ger henne den några gånger och hon somnar om små snuttar. Men när hon sen lägger sig och börjar babbla där inne fram mot tidiga morgonen, ja då ger jag upp och bär inne henne så hon kan somna om så vi kan sova några timmar till i alla fall.
 
Men nej. Nu ska jag babbla lite med Elin innan jag ska hoppa i säng.
 
1. Från i fredags. 2. Från i söndags. 3. Från i måndags.
4. Från igår. 5&6. Från idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0