Dagens lillstumpa!

Idag fick Ellie inviga sina nya kläder, behöver jag säga att jag älskar Newbie? Känns som att väldigt många fastnat för det märket dock :)
 
Dagen idag har varit lugn, efter att Emil lämnats på dagis så gick jag och Ellie hem och somnade på soffan. Var så extremt trött så jag behövde sova ikapp lite. Vaknade halv tolv och matade Ellie och mig själv innan vi sen gick och hämtade hem Emil igen. Dock stannade vi kvar ute i en liten stund så Emil fick gunga som han alltid tjatar om.
 
Sen när vi kom in igen så kom grannen över för att kolla igenom lite utav Emils gamla kläder. Hon fick med sig lite hem i alla fall så resten la jag ut på en köp och sälj sida, inga napp ännu dock. Får se om det visas något intresse.
 
Bortsett från det har det tvättats lite och inte mycket mer.
 
Men men, nu bjuder jag på lite bilder istället. Var tvungen att fota Ellie som "satt" här i soffan nu ikväll. Både jag och Sebbe slogs av hur stor hon börjar bli, sjutton vad tiden rinner iväg. Om 10 dagar blir hon dessutom fyra månader!
 
 

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Fina lilla EllieBellieBus <3 Vilka fina kläder :D <3

Svar: Jaa, jag älskar dom :D <3<3
Evelina Fahlström

2015-03-10 @ 21:40:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Linn

Jag får inte upp några bilder :(

Svar: Menar du när du kollar mitt inlägg? Vad dumt! :( Du får prova flera gånger kanske :)
Evelina Fahlström

2015-03-11 @ 08:04:25
Postat av: Linn, mamma till Elsa

Så fin lilla Ellie är <3 Jag verkligen älskar Newbie, måste åka till deras butik i Stockholm nån gång sen :) Jag skulle kunna köpa typ allt från Newbie, och Name It, det är verkligen mina favoriter!

Svar: Hihi tack! <3
Ja men verkligen! :) Synd att det kostar så mycket bara, haha ;P
Evelina Fahlström

2015-03-12 @ 07:29:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0