Klappa händerna

Här rullar dagarna på i full fart. Emil har fyllt år och snart är det Ellies tur. Vart tog hennes första år vägen?! Fasen, hon är ju min lilla bebis fortfarande..
 
Men men. Idag har vi inte gjort något speciellt alls. Jag och Ellie har spenderat några timmar ensamma medans Emil som vanligt var och lekte av sig på förskolan. Under dom timmarna så vek jag tvätt, tvättade två maskiner och sen även hängde tvätten då. Imorgon blir det mer tvättning, kan ju inte ta allt på en gång eftersom att det inte finns utrymme att hänga upp allt, haha.
 
Ellie har gått och blivit snorig, IGEN.. helt sjukt vad hon har varit mycket sjuk under hennes första år. Men går kanske inte att jämföra med tanke på att hon har en storebror som drar hem en massa baciller, Emil var ju trots allt själv ;) Men hon håller igång under dagarna ändå, är mest kvällar/nätter hon kan tycka det är jobbigt. Men det går bra ändå.
 
Haha, Ellies favorit här hemma just nu är att få stänga badrumsdörren, haha! När vi båda är där inne samtidigt så brukar jag bara gå ut och släcka lampan, då förstår hon vinken och kryper snabbt ut därifrån. Sen kryper hon runt dörren och börjar putta igen den, tills den stängs ordentligt - då sätter hon sig supernöjd och klappar händerna! Så jädra söt, haha.
 
Men nej, nu ska jag glo klart på paradise hotel sen blir det sängen som resten av familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0