29 oktober

Igår skickade jag sms till min fina vän och frågade om dom inte skulle ta och komma och hälsa på lite. Var ju så längesen liksom ;) Haha!
 
Hur som helst, Elin, Molly och Eddie rullade in runt halv ett och grabbarna började röja järnet direkt (dock bara på nedre plan då Ellie låg och sov, grabbarna är ju inte dom tystaste direkt, hahah!) och Molly satte sig med oss i köket och pysslade. Sen hade vi pannkakslunch och så var det ännu mer lek. En helt perfekt dag blev det :)
 
Idag var det äntligen torsdag, vilket betydde Sebbes sista dag för denna vecka då han är ledig imorgon. Jag och barnen har varit inne, tvätta, dammsugit, skurat lite golv i köket och sen efter lunchen så fick Ellie somna i vagnen så Emil fick komma ut och leka lite. Han hann leka lite med Alice också innan Ellie vaknade och vi gick in för lite mellis.
 
Men hur som helst, imorgon åker vi och lämnar våra busar hos mormor och morfarn för att dom ska vi sova där medans päronen här hemma ska få unna sig lite egentid genom att åka på kryssning. Ska bli riktigt skönt, men ändå väldigt konstigt då vi aldrig varit ifrån Ellie en hel natt än så länge, hihi. Men dom kommer säkert bli så bortskämda så och ha det superkul så det kommer gå kanon tror jag!
 
Men nej, nu ska jag försöka väcka min slökarl som somnat på soffan så vi kan lägga oss i sängen och sova istället. Godnatt på er!
 
Från igår
Från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0