Ett stort grattis!

Först och främst så börjar jag med att gratta min finaste sambo och fästman. Han hade idag uppkörning till MC-kortet och han klarade det, såklart! Jag har sagt både inför teorier (har gjort ett MC och ett för BE) och nu inför den här uppkörningen att han skulle klara det och såklart hade jag rätt. Allt har han fixat på första försöket. Min bästa!
 
Igår efter att jag hade hämtat Emil på dagis och att Ellie hade vaknat, så fick vi ut allihopa i det fina höstvädret. Vi hittade en superbra plats. Där var mest sten där, i kanten av skogen. Så en mamma var ju rätt nervös när Emil hoppade omkring och lekte. MEN, Emil gillade platsen supermycket och klättrade upp och ner och fram och tillbaka hur länge som helst. Men Ellie tyckte in att det var lika underhållande så när hon började ledsna fick vi vandra hemåt igen.
 
Plus på allt så kom Maya jamandes från skogen och följde med oss hem också. Hon har återigen varit borta huuuur länge som helst nu. Måste vara mer än en månad. Så hon sov på soffan raklång hela kvällen. Livsnjutare ♥
 
Sen idag då det är torsdag så då går Emil och hans avdelning till skogen och leker så jag, Sebbe och Ellie lämnade honom tillsammans och sen gick vi iväg på en liten promenad. Senare stack Sebbe iväg till Västerås för en körlektion och sen uppkörningen, så idag tog jag med mig barnen ut direkt efter att Emil hämtades på förskolan. Vi spenderade största delen av tiden vid stenarna igen. Men lite gungning blev det också. Men sen gick vi hem för lite mellis och att invänta pappsen.
 
Med sig hem köpte han chips, cola och choklad för att fira lite. Så skönt när man kan ha en "anledning" att käka onyttigheter mitt i veckan ;) Haha nä, vi måste skärpa oss lite på den fronten. Men nu var det ju ett undantag :)
 
Nej ni. Nu ska jag hoppa i säng.
 
Men först, lite bilder!
 
Pappan klättrade upp i trädet..
Det tyckte Emil minsann var super spännande (och ville göra likadant efteråt)
Och Ellie kikade nyfiket hon också.
Jagar stackars Maya
Världens finaste Emil. Fastän du är bäst på att testa tålamodet sisådär 100gånger om dagen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0