Helg

Just nu är Sebbe iväg med Jocke och Eddie till Uppsala för att kolla på motorcykelgrejer. För Sebbes del antagligen stövlar och handskar då det är det han fortfarande saknar. Hur som helst, jag är hemma med Emil och Ellie medans vi inväntar Elin (och kanske Molly?) som också ska komma hit.
 
Vet ni vad vi ska göra sen ikväll? Jag och Elin alltså. Vi ska lämna barnen med våra karlar och sen ska vi åkta iväg och fixa naglarna, tjoho! Ska bli så skönt så, återstår att se hur dom kommer att se ut - har inte riktigt bestämt mig ännu ;)
 
Men nej, nu ska jag visa den fina blomman jag köpte till Sebbe sen ska jag ta och bygga lite tågbana med Emil :)
 
 
Förresten, glömde nästan bort det! Igår var det dags för BVC-besök för Emil. Allt gick superbra och han följer sin egen kurva perfekt. 92,5cm och 14,5kg har han vuxit till sen sist :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0