Kärt besök.

Idag fick vi besök här hemma. Till barnens stora förtjusning så kom mormor, morfar och morbror Robert hit. Emil hade såå mycket att berätta för morfar eftersom att det var så längesen dom sågs. Ja, mamma och Robert är ju här desto oftare, men det är för att mamma har lediga dagar mitt i veckan för det mesta.
 
Hur som helst. Det blev en massa bus, lite fika och sen bjöd jag dom på pannkakor också eftersom att Sebbe ändå skulle komma hem senare. Strax därefter så rullade dom hemåt och jag gjorde iordning barnen för sängen. Klockan sju sov dom båda.
 
Som jag skrev igår så har ju Ellie har ändrat sov rutinerna under dagtid. Detta resulterar dock i en rätt kinkig tjej på eftermiddagarna kring fyra-fem tiden. Vilket inte alls är kul, för jag kan ju inte lägga henne då för då skjuts ju nattningen upp en massa. Så jag tror helt enkelt att jag får försöka hålla henne vaken tills vi har hämtat brorsan på dagis, så får hon sova när vi kommer hem istället. Jag ska ta och prova det i alla fall :)
 
Men nej, Ellie var lite gnällig igårkväll precis när jag skulle lägga mig så jag har lite sovning att ta igen så nu blir det god natt. Imorgon ska jag försöka ta med mig mina busar ut lite, jag känner att jag är extremt dålig på att gå ut och leka och låter barnen underhållas på bästa sätt inomhus istället. Superdumt ju... Måste bli ändring på det!
 
Min kväll efter att barnen somnat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0