BVC

Idag tog jag och lillbusan en tripp till BVC. Det var dags gör 10-månaderskontroll för henne och hon var så glad och nöjd så. Våran lilla tös följer sina kurvor helt perfekt också! Vågen stannade på 8580gram och längden blev ca 69cm. Haha. Lillan ;)
 
Sen åkte vi direkt till dagis för att plocka upp brorsan och så åkte vi in till stan igen, för att handla hem lite mat. Sen kom det jobbigaste, strax efter att vi kommit hem så får jag ett sms om att jag har ett paket att hämta ut på Ica Maxi, haha. Så jäkla typiskt! Dock fick det vänta till kvällen, så efter att jag hade lagt Ellie och medans Sebbe la Emil så stack jag in och hämtade ut paketet.
 
Det innehöll dock bara presenter tills barnen fyller år så det var ju inget som gjorde oss glada just för stunden, men ändå ;) Nu ska jag bara se till att tejpa ihop kartongen igen och slänga upp den på en garderob eller något så länge så inte Emil lyckas hitta grejerna redan.
 
Men nej. Nu ska jag ta och hoppa i säng så jag orkar upp med mina busar imorgon.
 
Våran tokfia har dessutom lärt sig dra sig ur/klättra ur sin stol för att ta sig upp på bordet. Nu måste vi skaffa bälte till stolen, typ direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0