En bra helg

Så var helgen förbi. I Lördags så började vi med att åka till Eligiganten för att hämta ut min älskade telefon. Det tog en vecka, de bytte display, det var gratis. Ibland har man tur och ingen är gladare än jag (okej, kanske Sebbe, för det hade vart hans pengar som hade rykt ;))
 
Efter det så åkte vi till våra fina vänner och spenderade hela dagen där, skratt, god mat och god efterrätt som gjorde mig äckligt illamående (så går det när man inte slutar äta när man bör utan slänger i sig allt.....). Men som tur var gick det över så vi spelade Med andra ord tills Emil kom ner för trappan för att han hade vaknat. Som tur var i rätt tid då vi alla började bli trötta och vi ända hade tänkt åka hemåt. Otroligt nog var vi hemma redan strax innan två på natten istället för tidigt på morgonen som vi burkar ;)
 
Sen på söndagen så rullade vi över till Norberg för att min bror skulle få sin 30-års present. Han fick nämligen en "upplevelse vid ett senare tillfälle" så igår var det dags. Han skulle få flyga över Norberg (speciellt var tanken över brandområdet sen den stora branden som höll igång förra året) och det fanns två platser kvar i planet så även mamma och pappa fick åka med. Dom var nog riktigt nöjda alla tre :)
 
Vi spenderade sen resten av dagen där och åkte hemåt i lagom tid tills busarna skulle sova, dröjde inte lång stund innan Emil sov i alla fall, haha.
 
Våran lilla skrutt blev även 10 månader igår. Helt sjukt.. Om två ynka små månader så fyller hon 1 ÅR! Vart fasen tar tiden vägen...?
 
Idag kom det hem ett litet paket i postlådan också, tjoho! Nya kläder köpta begagnat, alltid bra.
 
 
Som ni ser kommer det mer bilder med min älskade telefon igen, hihi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0