En dag full i bus

Igår blev det en dag full i bus. När jag hade hämtat Emil på dagis så slängde vi i Ellie lite mat och sen hoppade vi in i bilen och rullade över till Västerås. Där mötte vi upp John för en eftermiddag på Leos Lekland. En överlycklig Emil som fick leka järnet av sig och ropa "kom John" en massa gånger för att se till så att John följde efter honom ;)
 
Vi käkade lite där och sen blev det lite mera lek innan vi gav upp då Ellie började bli trött men hon hade ju minsann ingen lust att sova där heller, fanns ju sååå mycket skoj att kika på.
 
Hur som helst, i bilen somnade hon på direkten och sen åkte vi hem till oss allihopa. Emil och John byggde lego och jag började laga mat. Sen smet jag upp för att lägga Emil (som jag förövrigt trodde skulle somna på tre sekunder, men han var minsann allt för uppe i varv så det dröjde nog en timme. Men när jag kom ner hade den lilla minsann somnat i morbrors famn ♥
 
En helt perfekt dag hur som helst och idag vaknade jag istället upp med halsont. Mindre kul. Men men, nog ska jag väl överleva det med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0